jueves, 31 de diciembre de 2015

Papallona de la meva vida,
papallona de l'esperança,
papallona lluny de mi vida,
papallona de la meva ànima.

Com enyoro sentir,
ell un de l'altre,
els teus petons i els meus petons
les teves carícies estimada meva.

La distància ens separa,
però l'amor que ens uneix,
quanta pena per la distància,
per no veure't,
Com sento la teva falta, al meu costat,
malgrat la distància ...
et sento, que et vull, més,
t'adoro i t'estimo,
El meu ser es convulsiona
al veure't, i saber-te meva
la distància ja no existeix
mentre els nostres cors bateguin.

A cada estació et sento,
més a prop teu, el meu amor,
a la tardor fulles porten i recorren el teu nom,
en l'esdevenir de les nostres vides
a l'hivern en fred abrigar les nostres vides,
i les neus crida amb les seves gotes nostres noms,
a la primavera les flors embelleixen les nostres ànimes,
i en l'estiu, l'immens mar omplen,
d'alegria i esperança les nostres vides.

Papallona meva, quan lent és
el temps sense el teu rostre,
davant els meus ulls,
s'humitegen, en sentir,
la teva absència, i, presència.

Quan la meva vida s'adorm.

al meu llit, i els meus dies ..
veuen una, la meva papallona,
amor absent, t'estimo ...

El meu bonica papallona de la meva ànima,
quanta falta em fas,
quan hi ha distància,
ens lleixa, ser t'estranya
la meva vida vibres i emmalaltir,
per tenir-te papallona de mi ànima,
a distància on portes en tu,
la puresa del nostre gran amor

Si jo fos aquest teclat
amb els meus dits estrenyia,
les corbes d'aquest piano
per gaudir d'alegria,
papallona de la meva vida ...

M

No hay comentarios:

Publicar un comentario